Lewis zijn koorts steeg hevig in plaats van te dalen.
Artsen beweerden dat het een “normaal” geval van waterpokken was, maar Haley haar moedersinstinct wist dat er iets niet juist was. Later bleek dat Lewis een bloedvergiftiging had!

Nu maakt Haley er een missie van om zoveel mogelijk ouders in te lichten over de gevaren bij het nemen van ibuprofen bij waterpokken. Haar bericht werd inmiddels al meer dan 430.000!! keer gedeeld.

2

“Als de waterpokken de ronde doen, doe mensen er aan herinerinnen geen nurofen/ibuprofen te nemen.” Schreef Haley op haar Facebook

3

Lees verder op de volgende pagina